Marketing pro e-shopy mě živí a pokud najdu téma, o kterém si myslím, že není dostatečně rozpracované na internetu, tak o něm píšu na tento web.
7. 3. 2019
Řazení zboží v kategoriích e-shopu
Podle čeho řadit zboží v kategoriích e-shopu tak, aby fungovalo co nejeefektivněji, tedy aby mělo co nejpozitivnější vliv na tržby/marži a zároveň bylo co nejefektivnější pro zákazníka?
7. 1. 2019
Algoritmus pro automatizované doobjednávání zboží na sklad e-shopu
Když nějaké zboží dochází na skladě e-shopu, je třeba na to
pružně reagovat, aby nedošlo k jeho vyprodání – zvlášť pokud se jedná o
důležité produkty. Dá se to řešit pomocí tabulky s docházejícím zbožím, v
kombinaci s e-mailovým hlásičem, který bude v předstihu posílat e-mail
nákupčím.
Navrhuji tento algoritmus a rád bych zde prověřil, jak je možné
ho dále zdokonalit.
6. 12. 2018
O jaké pokročilé informace obohatit marketingové XML feedy a co jsou custom labels?
Aby bylo ve službách jako Favi, Biano, Glami, Google
merchant, Heureka, Zboží apod. možné lépe biddovat (= nastavovat vyšší cenu
prokliku u zboží, aby se častěji zobrazovalo), lze do produktového XML feedu
přidávat další informace o zboží. Dá se pak produktům, u kterých je vyšší
pravděpodobnost prodeje, navýšit cena za proklik. Tím se zajistí, že se
potenciálním zákazníkům bude zobrazovat právě zboží, u kterého je vyšší
pravděpodobnost, že si ho koupí. Jak na to?
5. 12. 2018
Blog o digitálním marketingu pro větší e-shopy
Moje jméno je Viktor Ševčík a už se téměř 15 let věnuji digitálnímu marketingu, v poslední době s přesahem i mimo online. Žiju v Brně.
Pracoval jsem jak v marketingové agentuře, tak pro Seznam.cz, v korporaci i pro české e-shopy z oblasti parfémů, nábytku a bytových doplňků. Odkaz na LinkedIn.
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)