Pracoval jsem jak v marketingové agentuře, tak pro Seznam.cz, v korporaci i pro české e-shopy z oblasti parfémů, nábytku a bytových doplňků. Odkaz na LinkedIn.
V posledních letech se z pozice marketingového managera více věnuji strategiím, datové analytice a atribucím, výkonnostnímu marketingu a zajímají mě pokročilé techniky automatizace a personalizace v marketingu.
Přestože je to úplně out, založil jsem si blog. V něm bych chtěl ukazovat některá marketingová řešení, se kterými se potýkám a ověřovat si tak správnost svých myšlenkových pochodů. A hlavně získat zpětnou vazbu, jak se tato řešení dají ještě vylepšit (což se vždy dají).
Protože vedu marketing spíš větších e-shopů, témata by měla být taková, která nejsou v češtině až tak často dohledatelná a nemá s nimi zkušenosti každý (online) marketér.
Doufám, že to bude zajímavé a oboustranně prospěšné.
Viktor
Žádné komentáře:
Okomentovat